daftar paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Jumat, 02 Desember 2011

Taman simalem

Mejuah-juah,
piga-piga bulan si enggo lewat mulih me aku ku kuta i perlajangen nari jumpa aku ras teman meriah i kede kopi erbual-bual jei piah seh me ranan ei ku taman simalem.

impal :eh ndiganai ko mulih tongat !!
Aku:   rebih berngi taduken ,pindo teh mu yah!!!!
impal:teh ndo perkede teh susu ban,samsuna sada    bungkus!!
Aku:biasana lah ban taduken kari birih ko hahaha
impal:kai nim lang lo kari gejapmu ei
Aku:bagem ko rusur ,pindoi kai atem yah jaga kesehatenmu !!eh ja gundari meriah tanah karo enda pal
impal:eyah akapmu nge rusur kuta mu ah siriahna enda kin ancol,monas,taman mini nim nge rusur la jajapei denga ei nak ras taman simalem ah ndai
Aku taman simalem nim pal?arah ja kin ei?ndigan kita ku jah nak co?
impal:pesikap senmu 200rb masuk ei pe harus mobil pribadi la banci bus, lenga bo dung pembangu nen ei nak egia enggo banci kita ku bas,sedap je nak yah kai pe atem lit banci kari idahmu kerina kuta sekitar danau toba ah bagepe idahko kari pulo samosir ah seh jilena ei nak la ko kecewa yah.

paginna:
Aku:o taduken iko nangkihken ku taman simalem ndai kita
impal:ota yah pesikap lapikmu jah melala pangan-pangan dahko arah sigaringging ah ndai tah merhat ko kari kenas ateku
Aku:ula ko mbiar tah beltekmulah jaga batas ling-ling modalna ei wkwkwkwwkwk

Impal:gua kap ko tongat mantap?
Aku:mantap cok bagenda gia dahko labo siakap rugi sennta ndai,pagi kuataken man temanta si jawa yah gelah reh ia kujenda kerina,ah samosir ningen ei pal?
impal:eh anak ei nungkun lalap,uwe anak banci kin kap ko ah pulau bali
Aku:ih mbelang kap perkebunen mbiwa ei me,rimo pe li ka,anak ja nge pengusahana einda nak?
Impal:aku pe la kueteh nak nakan lembuku pe la terbuat aku ,ise punana nim ka bupati kin aku !!!teh ko kin mbiwa enda gundari enggo merga kel pal perkilona ngeri nak hampir bali ras emas regana,ukuri jangmu sisada adi la ko tek sungkun si muatsa ah nte !!
Aku:uwe nak yah enggo berngi atena ei mulih tah,,,,,,ih melala kenas nak tukur nte
Impal:ula ko nusur nak timai ko je merga kari banna adi engko nungkunsa .ersepatu ko akapna kalak bayak heheh ei trik ei nak ula kata-kataken ya ckckckck......3biji sepuluh ribu pal !!!!
Aku:buat 9 nak bere lebe senmu.
Impal:ndi pal 30rb banna gelah enggo tehmu nggalarisa hehe
Aku:nteh!!!gengken jangmu kalak pe 5tahun sekali mulih,labo pagi kenas jumpa kenas pal !!!!
Impal:lo kap kai pe pal labo sekilo rimo pe ena hahahahahahahahaah,mulih ko pagi dabuhken roti das pesawat nari jumanta ah nak kutimai pagi,ei tuhu ei pal.Menggo !!!!
wkwkwkwkwwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkkwwkwkwkwkwkwkkwwkwkwkwkkwkwkwkwkwk

Tidak ada komentar:

Posting Komentar