daftar paypal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Kamis, 01 Desember 2011

Mejuah-juah !!

i jenda ateku sitik ku petandaken bangku .aku emekap kalak karo si merincuh ngikuti teknologi canggih enda.aku anak perjuma-juma,kalak mesera emaka sekolah pe aku kuta-kuta nge.berkat me aku ku sada kota besar ateku erlajang bana entah kin ndia banci berubah padan sindube perjuma-juma ateku.

ateku min ngajak kam ka kerina gelah nggit ka kita erlajar sebab adi sinik kita lalap la kari tandai kalak ise kita !ma bage mpal !!!uwe nindu min sekali yah hehe.ntah mbuesa kapndu gayaku tah sangkut kari kubahan ukurndu e ula tama-tama ku pusuhndu,bahan lah enda jadi sada pelajaren man bandu maka radu ras kutengah kita kerina.

aku labo ateku kai pe teman senina kuban enda jadi ingan curhat saja sebab melungen kuakap dunia perlajangen enda sisada.ku isi ateku enda berdasarken pengalamenku si mulai nol nari emaka erlajar nge enda lalap bage gia man kam teman kami si enggo canggih TOLONG sitik ajarindu aku gelah aku pe maju ka hehe.

Adi ajarindu pe aku labo terbere aku ki pe sebab bagi katanta ndai nge aku kalak mesera saja ngenca ertoto aku maka kam pe reh jorena kegeluhendu.sekali nari kukataken BUJUR RAS MEJUAH-JUAH KITA KERINA.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar